Održana 6. sjednica Skupštine HLK-a

10.12.2022.

U velikoj dvorani Hrvatskog katoličkog sveučilišta održana je 10. prosinca 2022. godine 6. sjednica Skupštine Hrvatske liječničke komore na kojoj je, među ostalim, prihvaćen Financijski plan za 2023., donesena nova Odluka o upisnini i članarini te novi Pravilnik o dodjeli novčane pomoći. Predsjednik HLK-a doc. Krešimir Luetić podnio je izvješće o aktivnostima Komore u drugoj polovici ove godine, a svoje izvješće podnio je i Nadzorni odbor HLK-a.

Nova Odluka o upisnini i članarini HLK propisuje i dalje isti iznos članarine, preračunat iz kuna u eure, prema konverzijskom tečaju. Time je odlučeno da, neovisno o rastućoj inflaciji i uvođenju dodatne pogodnosti za članove u 2023. u vidu police dopunskog zdravstvenog osiguranja s neograničenom mogućnošću korištenja lijekova s Dopunske liste lijekova HZZO-a bez doplate, članarina ostaje nepromijenjena.

Plaćanja članarine oslobođeni su nezaposleni članovi kao i svi članovi za vrijeme privremene nesposobnosti/spriječenosti za rad na teret HZZO-a. Također, član HLK-a koji nije radio više od polovice od ukupnog broja kalendarskih dana u mjesecu, nije obvezan platiti članarinu za taj mjesec.

Odluka predviđa i da Izvršni odbor HLK-a člana može, na njegov pisani zahtjev, osloboditi plaćanja članarine ako se nalazi u teškom materijalnom stanju kao i u drugim opravdanim slučajevima.

Zastupnici u Skupštini izglasali su i novi Pravilnik o dodjeli novčane pomoći HLK. Kako bi se članovima olakšalo snalaženje u propisima HLK-a, iznosi novčanih pomoći sada su navedeni u konkretnim iznosima u eurima, umjesto u bodovima koje je bilo potrebno preračunavati. Krug ovlaštenika odnosno osnova za dodjelu novčane pomoći proširen je i na slučajeve nastanka tjelesnog oštećenja većeg od 50% kod maloljetnog uzdržavanog djeteta člana HLK-a.

Na sjednici je izglasan i novi Poslovnik o radu Skupštine HLK. Novim poslovnikom se, pored dosadašnje mogućnosti izjašnjavanja odnosno glasovanja zastupnika putem elektroničke pošte, uvodi i mogućnost glasovanja putem elektroničkog alata/aplikacije koja će jamčiti transparentnost procesa glasovanja i osigurati svim zastupnicima uvid u rezultate glasovanja. Time će se znatno pojednostaviti i olakšati rad Skupštine HLK-a izvan sjednica.

Također, na sjednici Skupštine odabran je ponuditelj koji će u narednom razdoblju provesti potpunu prilagodbu elektroničkog uredskog poslovanja HLK-a sukladno svim zahtjevima iz nove Uredbe o uredskom poslovanju.

Prihvaćen je i nastavak suradnje s AKD d.o.o. oko izrade liječničkih iskaznica koje će i dalje sadržavati napredne „pametne“ funkcionalnosti u pogledu kvalificiranih potpisnih i identifikacijskih certifikata, a podržavat će i certifikate za udaljeni potpis.

vrh stranice