Pripremljen nacrt Pravilnika o informacijskoj sigurnosti HLK-a

04.03.2020.

HLK je otvorila javnu raspravu o Pravilniku o informacijskoj sigurnosti, nakon što je nacrt Pravilnika usvojio Izvršni odbor Komore. Pravilnik, između ostalog, definira i procedure korištenja, nadzora korištenja i pristupa službenim e-mail adresama Komore (@hlk.hr) koje koriste dužnosnici i zaposlenici Komore. Po okončanju javne rasprave, koja će trajati mjesec dana, Pravilnik će biti usvojen na sljedećoj sjednici Vijeća HLK-a.
Naime, Agencija za zaštitu osobnih podataka je provela nadzor u HLK i donijela rješenje kako nepisana praksa upravljanja i nadzora službenih komorskih e-mail adresa, kakva je bila dosad u primjeni nije dostatna. Nepisana praksa je bila da se službene e-mail adrese dužnosnika i zaposlenika Komore koji nisu napravili primopredaju svoje dužnosti, a protiv kojih su u tijeku sudski postupci, zadržavaju pod nadzorom i nakon prestanka obnašanja dužnosti, odnosno zaposlenja u Komori. Radi se o dužnosnicima i zaposlenicima koji su imali ovlasti dogovaranja poslovnih i ugovornih odnosa u ime Komore, te je ograničavanje potencijalne štete po Komoru bio razlog ovakve prakse.

Nacrt Pravilnika o informacijskoj sigurnosti HLK-a koji je u javnoj raspravi nalazi se ovdje
vrh stranice